Magyar GTA Közösség

Üdvözlünk a Magyar GTA Közösség fórumán!

Csatlakozz közösségünkhöz még ma!
Regisztráció
Hírek

Legutóbbi hozzászólások

Oldalak: 1 ... 3 4 56 7 ... 10
41
Beszélgetések / Re:Általános társalgó
« Utolsó üzenet: írta LaszloR1 Dátum 2021. január 30. - 23:00:47 »
Nem lesz egyszerű benépesíteni az oldalt.

Azért ne legyenek túl nagy elvárásaink, próbáljuk csak meg elsőnek életben tartani. Babysteps.
42
Hírek / Közlemények / Globális fórumszabályzat
« Utolsó üzenet: írta goodLike Dátum 2021. január 07. - 03:02:58 »
Globális fórumszabályzat


A fórum szabályzatát igyekeztük a közösség normáihoz igazodóra összedobni. Alapvetõ erkölcsi normák kerülnek megfogalmazásra melyek betartása mindenkinek kötelezõ.
Ezen pontok megszegéséért a moderátorok törölhetik a hozzászólást és figyelmeztetést adhatnak érte. A figyelmeztetés mértéke egy-egy szabályzati pont alatt mellékelve van. Viszont ezek csupán irányadóak.

A fórum szabályzatát a következõ részekre lehet tagolni:

I.) Regisztrációról

  • Minden személy bármilyen korlátozás nélkül szabadon regisztrálhat egy darab felhasználót a fórumra.
  • Regisztrációkor úgy válassz felhasználónevet, hogy utána legfeljebb csak 1-szer változtathatod meg (50. hozzászólás alatt) azt.
  • Regisztrációkor lehetõséged van profilodban információkat megadni magadról. Ezek megadása nem kötelezõ, viszont valótlanság esetén a fórum csapata alkalmazhat szankciókat veled szemben.
  • A fórum használata ingyenes. A fórum csapata sosem fog tõled pénzt kérni azért, hogy itt fórumozhass. Támogatási lehetõség elérhetõ viszont a támogatás csak saját elhatározás alapján mûködik. A fórum csapata sosem fog erre kötelezni.
  • Amennyiben támogatod a fórumot, abban az esetben is pont ugyan olyan elbánásban részesülsz mint a többi fórumozó. Nem fognak veled kivételezni a moderátorok, a felhasználód szabályszegések esetén ugyan úgy kitiltható vagy akár figyelmeztethetõ.
  • Minden egyes hozzászólással az IP címed is mentésre kerül, abban az esetben ha a fórumról ki kell téged tiltani vagy ha az internetszolgáltatód keresett meg minket. Ez csak akkor történhet meg, ha megsérted a feltételeket.
  • A szoftver egy sütit (cookie), információk bitjeit (mint például a felhasználóneved és jelszavad) tartalmazó szöveges fájlt helyez el a böngészõd gyorsítótárába. Ez CSAK arra használatos, hogy téged be-/kijelentkeztetve tartson. A szoftver nem gyûjt vagy küld semmilyen típusú információt a számítógépedre.
  • Kizárólag te vagy a felelõs elküldött üzeneteid tartalmáért. Továbbá, elfogadod hogy biztosítod a fórum tulajdonosainak, bármilyen, a fórumhoz kapcsolódó weboldalnak ártatlanságát. A fórum tulajdonosai továbbá fenntartják a jogot azonosságod (vagy bármilyen, a szolgáltatáson keresztül begyûjtött információ) felfedésére panasztétel vagy jogi lépések esetén.
  • Vedd figyelembe, hogy a fórum üzemeltetõi képtelenek megállapítani a hozzászólások hitelességét. Kérlek ne feledd, hogy nem ellenõrzünk minden elküldött üzenetet, és ezért nem is vagyunk felelõsek azok tartalmáért. Nem garantáljuk az itt megjelenõ információk hitelességét, teljességét, vagy hasznosságát. Az elküldött üzenetek a szerzõ nézeteit fejezik ki, és nem kifejezetten a fórum, annak üzemeltetõinek vagy tulajdonosának nézeteit. Bárki aki úgy érzi hogy egy üzenet kifogásalható, azonnal értesítheti a fórum egy adminisztrátorát vagy moderátorát. A fórum tulajdonosa fenntartja a jogot a kifogásolható tartalom eltávolítására mérsékelt idõn belül, ha úgy gondolják, hogy a törlés szükséges. Ez egy kézi beavatkozás, habár, kérjük légy tisztában azzal, hogy bizonyos üzeneteket nem tudunk azonnal törölni vagy szerkeszteni. Ez az eljárás ugyanúgy vonatkozik a felhasználói profilokra is.


II.) Etikett

  • Az etikettben olyan alapvetõ normák kerülnek megfogalmazásra melyeknek betartása nem feltétlen szükségszerû, de viszont mások fórumhasználatának kényelme érdekében célszerû.
    • Csak akkor idézd az elõtted szólót, ha az feltétlen szükséges. Ha csak az elõtted levõre kívánsz válaszolni akkor ne idézd be a hozzászólását. Az idézetnek a célja az, hogy kiemelj egy tartalmat az elõzõ hozzászólásból. Továbbá szigorúan tilos idézetet meghamisítani.
    • Az idézeted nem tartalmazhat videót vagy képet. Amennyiben ilyet tartalmaz az idézet csak tégy egy * jelet a BB kód elejére így mindenki érteni fogja azt, hogy te erre a tartalomra utalsz.
    • Ne idézz szükségtelenül sokat, az egyszeres mélységû idézet elég. Szerkeszd az idézetet, hogy álláspontod jobban kiemeld. Ha túl sok az idézet tartalom a hozzászólásodban akkor a hozzászólás tárgya elvész.
    • Figyelj rá, hogy a hozzászólásod a megfelelõ témába írd. A moderátoroknak egy munka áthelyezgetni a nem odaillõ hozzászólásokat ezért kérünk arra, hogy légy rájuk tekintettel.
    • Tilos a többszörös hozzászólás. Ha te voltál a témában az utolsó hozzászóló, akkor ne írj új hozzászólást, hanem szerkeszd bele az elõzõbe. Tény, hogy a rendszer automatikusan összefûzi ezeket, viszont nagyon csúnyán néz ki az összefûzés üzenete (te rád nézve).
    • Ne nagyon színezd a hozzászólásodat, ha indokolt a kiemelés, használd az egyéb formázási lehetõségeket: mérsékelten nagy betûméret, aláhúzás, dõlt.
    • Amennyiben egyszerre több nagy képet helyezel el egy hozzászólásban, a képeket az elsõ kép kivételével rejtsd el a spoiler kóddal. A nagyon sok óriáskép szétcsúsztatja a weboldalt és a böngészést teljesen ellehetetleníti. Ezt tartsd figyelem elõtt ha nagy képeket ágyazol be.
    • Ne írj csupa nagybetûvel, mert az azt jelenti, hogy ordibálsz. Felesleges használatáért kaphatsz akár 20% figyelmeztetést.
    • Ne nyiss feleslegesen témákat. Felesleges témanyitásért kaphatsz akár 30% figyelmeztetést.
    • A referrer URL TILOS! Ez alatt a különféle internetes játékoldalakat, reklámozó oldalakat, promóciókat kell érteni. Példa: http://oldalcime.xy/jatek.php?refer=asd123a. Ennek a súlyosabb formája mikor valaki rövidített cím (lásd: bit.ly) mögé rejti a hasonló linkeket. Aki ezen pont ellen vét azt moderátorok 30% figyelmeztetésben részesítik. Linkrövidítés esetén akár 50% figyelmeztetés is kiosztható.

1) Alapvetõ szabályzat (hozzászólásokra vonatkozóan)

  • A hozzászólásod nem tartalmaz másokra, közösségre nézve sértõ, leminõsítõ tartalmat. Minden fórumozó megérdemli az alapvetõ tiszteletet.
    • Aki másra, közösségre sértõ hozzászólást ír annak a hozzászólását a moderátorok törlik és akár 30% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • Minden fórumozó szabadon leírhatja a témához kapcsolódó véleményét amennyiben ez nem ütközik az 1/a szabályzati ponttal.A vélemény nem lehet rágalmazás. Amennyiben te komoly kritikát szeretnél írni azt alá kell támasztanod a megfelelõ tényekkel.
    • Akinek a hozzászólása rágalmazást tartalmaz annak a hozzászólását a moderátorok törlik és akár 20% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • A hozzászólásodnak legyen értelme és tárgya. Alapvetõen minden hozzászólásnak kapcsolódnia kell a témához viszont ez nem elég. Ez itt egy fórum nem egy üzenõfal/skype (és egyéb ilyen chates alkalmazás) ezért a hozzászólásodnak kell legyen tartalma is. Ezáltal az egyszavas vagy "semmitmondó" hozzászólások nem elfogadottak a fórumon.
    • Aki olyan hozzászólást ír amely nem kapcsolódik a témához vagy tárgytalan azt a hozzászólást a moderátorok törölhetik és a fórumozót akár 10% figyelmeztetésben részesíthetik.
  • A hozzászólásodnak legyen egy értékelhetõ (lehetõleg minél letisztultabb) esztétikai megjelenése. Ne írj megnövelhetetlen minibetûkkel (8pt alatt) vagy óriásbetûkkel (36pt fölött). Továbbá színezés terén vedd figyelembe a sablonnak a hátterét (ezalatt értendõ fehér háttére ne citromsárgával írj).
    • Akinek a hozzászólása esztétikai okok miatt nehezen értelmezhetõ azt a hozzászólást a moderátorok módosíthatják vagy akár törölhetik is (mértéktõl függõen). Módosítás esetén maximálisan 10% figyelmeztetés adható ki. Törlés esetén ez a ráta 20%-ra emelkedik.
  • A hozzászólásod legyen értelmezhetõ. Mivel ez nem egy chatbox így mielõtt a 'Hozzászólás' gombra nyomnál értelmezd a hozzászólásod (legyen értelmezhetõ és nyelvtanilag helyes is).
    • Azon hozzászólások melyeket nehéz értelmezni (vagy nem is értelmezhetõek) azokat a moderátorok törlik. Halmozat esetén akár 20% figyelmeztetés is kiosztható.
  • Amennyiben egy tartalmat kívánsz megosztani az nem lehet kártékony más számítógépére nézve. Továbbá a felesleges, "bosszantás" céljából kirakott tartalmak is ezen pont alá tartoznak.
    • Az ilyen tartalmakat a moderátorok törlik és akár 50% figyelmeztetés vagy kitiltás is adható érte.
  • Fájlmegosztás terén amennyiben nem te vagy a készítõ abban az esetben jelöld meg a készítõ nevét.
    • Aki ezen pont ellen vét annak a hozzászólását törölhetik és a fórumozót akár 30% figyelmeztetésben részesíthetik. Amennyiben szándékosan sajátodként tünteted fel más munkáját a moderátorok 50% figyelmeztetést vagy akár kitiltást is adhatnak.
  • Fájlmegosztás terén szigorúan tilos warez vagy warez oldalra mutató tartalmakat megosztani.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 50% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Hozzászólásod kapcsolódjon a fórumrészhez.
    • Azokat a témákat melyek nem kapcsolódnak a fórumrészhez a moderátorok áthelyezik. Halmozat esetén akár 20% figyelmeztetés is kiosztható.
  • Szándékos problémaokozás (trollkodás).
    • Bárki aki személyes szórakozásból másnak (komoly) problémát okoz azt a moderátorok figyelmeztetik és akár kitiltásban is részesíthetek halmozat esetén.
  • Konkurens oldalak reklámozása.
    • Akinek a hozzászólása más konkurens oldalak címeit tartalmazza (vagy arra egyértelmû hirdetést tesz) annak a hozzászólását törlik a moderátorok és akár 50% figyelmeztetésben részesítik.
  • Hozzászólások indokolatlan leminõsítése
    • Aki megfelelõ indoklás nélkül egy felhasználónak nagy mennyiségû hozzászólására add - tiszteletet azt a moderátorok saját belátás szerint akár 50% warn-al is jutalmazhatják!
  • Meme figurákat tilos spamelni értelmetlenül. Megosztani egy-egy témához kapcsolódóan lehet, de mindig kapcsolódnia kell a tárgyhoz.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és 10% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Tilos a fórumon más nemzetekre sértõ hozzászólást írni. Minden nemzet és nemzetiség megérdemli a tiszteletet. Ezt tartsd szem elõtt ha fórumozol.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 50% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Tilos a fórumon szerencsejátékra, pilótajátékra vonatkozó felhívást adni. Megvannak az ezzel foglalkozó oldalak, ezért ha ilyen téren szeretnél megosztani tartalmakat akkor kérjük azt ott tedd.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 30% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Rangilag minden személy egyenlõ. Akár moderátor akár egyéb rangban van. Ne indokolj dolgokat azzal, hogy azért kapta mert xy a rangja. A fórumon mindenkit egyenlõ számban kell kezelni.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 10% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Az oldalon mindenhol tilos az agresszív viselkedés és a veszekedés (nem keverendõ a vitával amiben érvek és ellenérvek vannak - az elfogadott). Tartsd szem elõtt azt, hogy egy veszekedés során nem az érvek jelennek meg hanem személyeskedések, egymás minél lentebb tolása a "ranglétrán". Ez pedig nem elfogadott norma ezért szigorúan tilos.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 50% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • A fórum nyelve magyar. Minden hozzászólást magyar nyelven kell írni. Képekben van lehetõség angol tartalmúakat megosztani amennyiben az az adott témában elfogadható és helyt áll. Viszont itt lényeges a mértékesség. Aki mértéktelenül ontja az efféle tartalmakat annak a hozzászólását a moderátorok törlik.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 20% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Ne használj gügye nyelvezetet. Az olyan hozzászólások melyekbe ilyen (pl.: "asd", "lolz", "xD"...) szavak vannak kavarva azokat a moderátorok törlik.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 30% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
2) Alapvetõ szabályzat (avatarokra/aláírásokra vonatkozóan)

  • Minden fórumozó szabadon választhat/posztolhat képet a fórumon amennyiben az nem ütközik a lentebbi szabályzati pontokkal.
  • A kép ne legyen nagyobb mint 500*500 képpont. Amennyiben nagyobb méretezd át az [ img] kód segítségével ([ img width=500 height=500]) vagy használd a [ hs] BB kódot.
    • Azon hozzászólásokat melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 10% figyelmeztetésben is részesíthetik halmozat esetén.
  • Felnõtt tartalmak/Tiltott jelképek megosztása (akár linkben is)
    • Azon hozzászólásokat melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 50% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • Óriásképek megosztása szintén tilos. Ezek könnyen befagyaszthatják az olvasó böngészõjét ezért légy rá tekintettel amikor megosztod a képet.
    • Azon hozzászólásokat melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 10% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • Egy hozzászólásba maximálisa 15 olyan képet tehetsz amelynek a mérete meghaladja az 500*500 képpontot.
    • Azon hozzászólásokat melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 10% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • A kép nem lehet kupon/pénzgyûjtõ vagy egyéb piramisjátékra utaló tartalom.
    • Azon képeket melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 50% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • Aláírásban bármiféle hirdetés (kivéve gtafórum partnerek) szigorúan tilos.
    • Azon üzeneteket melyek ütköznek ezen ponttal a moderátorok törlik és a fórumozót akár 50% figyelmeztetésben is részesíthetik.
  • Ne használd mások avatarját. Itt e pont alatt azt értjük ha valaki megkér, hogy az õ általa készített képet amit te avatarként vagy aláírásként használsz vedd, le akkor teljesítsd e kérését.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 20% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Tilos nem megbízható oldalakra mutató linkeket használni (például saját blog, saját tárhelyek). Amennyiben egyeztetsz a Staffal a linkedrõl, kivételt nyerhetsz a szabály alól.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 20% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.
  • Aláírásod, avatarod és titulusod nem tartalmazhatja SA-MP szervered adatait addig, amíg nincs elfogadott témája a Szerverek fórumrészbe.
    • Ezen pont ellen vétkes hozzászólásokat a moderátorok törlik és akár 40% figyelmeztetésben részesíthetik a hozzászólás íróját.

3) Alapvetõ szabályzat (felhasználókra vonatkozóan)

  • A felhasználónevedre vonatkoznak az 1/x szabályzat pontjai.
    • A figyelmeztetés rátió fentebb megtalálható.
  • Minden tag szerkesztheti a profilját. 1/x szabályzat pontjai szintén vonatkoznak erre a pontra továbbá tilos nem valós adatokat megadni! Az összes mezõ kitöltése nem kötelezõ csak egy lehetõség.
    • A figyelmeztetés rátió fentebb megtalálható.
  • Egy személynek csak egy regisztrált felhasználója lehet.
    • Több felhasználó esetén mindegyik felhasználót automatikusan kitiltjuk.
4) Moderálásról

  • Tartsd mindig szem elõtt, hogy a moderátorok azért vannak, hogy a fórumot tisztán tartsák. Õk ezt a feladatot ingyen és bérmentesen vállalják. Ezért, ha bírálni szeretnéd a munkájukat akkor lehetõség szerint privát üzenetben vedd fel a kapcsolatot azzal a moderátorral akivel problémád van vagy beszélj egy adminisztrátorral.
  • Nyugodtan válaszold meg bárkinek a kérdését, de a moderálást hagyd a moderátorokra. Ne mond azt, hogy bõvítsék a témát mert ez a moderátorok feladata. Értékeljük azt, hogy segíteni szeretnél, de megvannak az erre megfelelõ személyek. Ez nem a te feladatod, viszont ha égetõ késztetést érzel eziránt akkor beszélj egy Adminisztrátorral.
  • Moderátoroknak lehetõségük van megjegyzést fûzni a hozzászólásodhoz úgy, hogy szerkesztik azt. Az ilyen megjegyzéseket (lokális moderátor esetén sárga, globális moderátor esetén kék és adminisztrátor esetén piros) elhatároló háromszög közé fûzik. Ezt te nem módosíthatod vagy törölheted ki.
  • Ne utasíts egy moderátort a feladatának végrehajtására. Ez alatt a "töröld ezt a témát" és ehhez hasonló hozzászólások értendõek. Egy moderátor azért moderátor mert meg tudja ítélni azt, hogy mikor kell valamit kimoderálni.



Szerzõ: Gentleman
43
GTA Online / December 15-én érkezik a The Cayo Perico Heist!
« Utolsó üzenet: írta goodLike Dátum 2020. december 07. - 19:07:58 »
Az új rablás az erősen őrzött Cayo Perico nevű privát szigeten fog játszódni, ahol aranyat és drogpénzt is szerezhetünk. A fejlesztők egy merőben új Heist megközelítést ígérnek. A feladatokat teljesíthetjük akár egyedül is, de ha nem érezzük magunkat elég ütőképesnek a feladathoz akár hívhatunk magunk mellé 3 másik játékost is.

Új járművek, fegyverek és közösségi terek is érkeznek, ahol bulizhatunk a barátainkkal. A hangulatról új DJ-k és rádióállomások gondoskodnak, ahol több, mint 100 új dalt játszanak majd. Ezek mellett egy tengeralattjáró főhadiszállás is helyet kapott a szigeten sok meglepetéssel.

A december 15-én érkező frissítésről hamarosan újabb infók érkeznek majd!

Forrás: GTAPlace.hu
44
Szerverfejelsztés / [Filterscript]Zenelejátszó
« Utolsó üzenet: írta Rolux Dátum 2018. június 16. - 14:46:28 »
Áthoztam ide a másik fórumról.


Sziasztok!

Nemrégiben készítettem egy Zenelejátszó scriptet , amit szeretnék megosztani veletek!:

Pár adat a scriptről:
-Sorok száma: 143
-Elkészítési idő: 10-20 perc
-Felhasznált includeok: a_samp , a_msql(r39) , zcmd , sscanf2

Képek:
https://i.imgur.com/aNPE0T9.jpg
https://i.imgur.com/w6DfwP0.jpg

MYSQL Tábla:
CREATE TABLE `songs` (
  `ID` int(11) NOT NULL,
  `Artist` text NOT NULL,
  `Song` text NOT NULL,
  `Link` text NOT NULL
) ENGINE=InnoDB DEFAULT CHARSET=latin1;


ALTER TABLE `songs`
  ADD PRIMARY KEY (`ID`);


ALTER TABLE `songs`
  MODIFY `ID` int(11) NOT NULL AUTO_INCREMENT;

Maga a script:
#include <a_samp>
#include <a_mysql>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>

//»Definiciók
#define MAX_SONGS 100
#define DIALOG_ZENE 100

//»Változók
new sql;
new zenek;

enum music
{
m_id,
m_artist[32],
m_song[32],
m_link[96]
}
new mInfo[MAX_SONGS][music];

//»Forward(ok)
forward LoadSongs();
forward InsertSong(a[],b[],c[]);

public OnFilterScriptInit()
{
sql = mysql_connect("127.0.0.1", "root", "teszt", "");
if(mysql_errno() != 0)
  {
      print("[MySQL] » Sikertelen csatlakozás!");
}
  else
  {
      print("[MySQL] » Sikeres csatlakozás!");
}
  print("[Zenelejátszó] » Zenék betöltése..");
mysql_tquery(sql, "SELECT * FROM songs", "LoadSongs");
return 1;
}

CMD:zene(playerid)
{
return ShowMusic(playerid);
}

CMD:ujzene(playerid,params[])
{
new artist[32],song[32],link[96],string[96];
if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"Nem vagy RCON admin!");
if(sscanf(params, "s[32]s[32]s[96]",artist,song,link)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"/újzene [Előadó] [szám Címe] [Link]");
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
if( strcmp(mInfo[i][m_artist],artist) == 0 && strcmp(mInfo[i][m_song],song) == 0 ) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"Már van ilyen Előadó/Szám kombináció");
}
new query[256];
mysql_format(sql, query, 256, "INSERT INTO songs (Artist,Song,Link) VALUES ('%s','%s','%s')",artist,song,link);
mysql_tquery(sql, query,"InsertSong","sss",artist,song,link);
format(string,96,"Sikeresen elmentettél egy új zenét! Előadó: %s , Szám : %s",artist,song);
SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,string);
return 1;
}


CMD:refresh(playerid,params[])
{
    if(!IsPlayerAdmin(playerid)) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"Nem vagy RCON admin!");
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
mInfo[i][m_id] = 0;
mInfo[i][m_artist] = EOS;
mInfo[i][m_song] = EOS;
mInfo[i][m_link] = EOS;
}
zenek = 0;
mysql_tquery(sql, "SELECT * FROM songs", "LoadSongs");
SendClientMessage(playerid,0x1cd657AA,"Sikeresen frissítetted a zenéket!");
return 1;
}

stock ShowMusic(playerid)
{
new str[512] = "Előadó\t-\tSzám\n{f03c3c}Zene megállítása\n",str2[100],count;
for(new i = 0; i < zenek; i++)
{
format(str2,sizeof(str2),"%s\t-\t%s\n",mInfo[i][m_artist],mInfo[i][m_song]);
strcat(str,str2);
count = 1;
}
if(count != 1) return SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"Sajnos még nincsenek zenék a szerveren :/");
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_ZENE,DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS,"Zenelejátszó",str, "Meghallgat", "Kilép");
return 1;
}


public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_ZENE)
{
if(response)
{
if(listitem == 0)
{
StopAudioStreamForPlayer(playerid);
  SendClientMessage(playerid,0xf03c3cAA,"Zene megállítva!");
}
else
{
    PlayAudioStreamForPlayer(playerid,mInfo[listitem-1][m_link]);
    new string[100];
      format(string,100,"Zene elindítva! / Előadó: %s / Szám : %s /",mInfo[listitem-1][m_artist],mInfo[listitem-1][m_song]);
SendClientMessage(playerid,0x8a3cf0AA,string);
}
}
}
return 1;
}

public LoadSongs()
{
for(new i = 0; i < cache_get_row_count(); i++)
{
mInfo[i][m_id] = cache_get_row_int(i,0);
cache_get_row(i, 1,mInfo[i][m_artist],1,32);
cache_get_row(i, 2,mInfo[i][m_song],1,32);
cache_get_row(i, 3,mInfo[i][m_link],1,96);
zenek ++;
}
printf("[Zenelejátszó] » %d db zene sikeresen betöltve.",zenek);
return 1;
}


public InsertSong(a[],b[],c[])
{
mInfo[zenek][m_id] = cache_insert_id();
strins(mInfo[zenek][m_artist],a,0);
strins(mInfo[zenek][m_song],b,0);
strins(mInfo[zenek][m_link],c,0);
zenek++;
return 1;
}

Pastebin:https://pastebin.com/HMqLVaxR
45
Szerverfejelsztés / [Include] r_sort - Rendezési Algoritmusok
« Utolsó üzenet: írta Rolux Dátum 2018. június 16. - 14:12:40 »
Áthoztam ide a másik fórumról.


Üdv!

Hiányoltam a rendezési algoritmusokat a Pawn-ból , ezért áthoztam őket .
Remélem valakinek a hasznára válik.

Funkciók:
bubbleSort(array,array mérete)
mdbubbleSort(array,array mérete)
selectionSort(array,array mérete)
insertionSort(array,array mérete)
heapSort(array,array mérete)
mergeSort(array,minimum,maximum)

Használat:


Eredmény:


Benchmark:


Letöltés:https://github.com/rolux666/r_sort

46
Szerverfejelsztés / [Filterscript]Farmer "Munka"
« Utolsó üzenet: írta Rolux Dátum 2018. június 16. - 14:06:50 »
Áthoztam ide a másik fórumról.

A munka menete:
1.Felveszed a magokat (mag-felvesz)
2.Beülsz egy traktorba, és a kiválasztott helyen lenyomod az Y gombot(ezzel elülteted,akár többet is:D ).
3.Vársz még kinõnek (30mp)
4,Beülsz egy Kombájn-ba és levágod a z elültetett búzát.
5.Beülsz egy Walton-ba és az Y gomb segítségével felveszed a levágott búzát.
6.Elmész a Waltonnal a raktárhoz és leadod.(/lead)

Képek:
https://i.imgur.com/enRiQYF.jpg
https://i.imgur.com/tGoyMkF.jpg
https://i.imgur.com/VfTf4F2.jpg
https://i.imgur.com/kItFgk9.jpg

Kód:
Kód: Pawn [Kijelölés]
  1. #include <a_samp>
  2. #include <foreach>
  3.  
  4. #define MAX_WHEAT 100
  5. #define GROW_SPEED 30000
  6. #define WHEAT_SIZE 7.59
  7.  
  8. #define PRESSED(%0) \
  9.         (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
  10.  
  11. enum WHEAT_DATA
  12. {
  13.         Float:bX,
  14.         Float:bY,
  15.         Float:bZ,
  16.         object,
  17.         kesz,
  18.         levagva,
  19.         Text3D:btext,
  20.         felveve
  21. }
  22. new     Iterator:Wheat< MAX_WHEAT >,
  23.         bInfo[MAX_WHEAT][WHEAT_DATA],
  24.         binveh[MAX_VEHICLES],
  25.         DummyWheat[WHEAT_DATA],
  26.         bt[MAX_PLAYERS];
  27.  
  28. public OnPlayerSpawn(playerid)
  29. {
  30.         SetPVarInt(playerid, "Mag", 0);
  31.         return 1;
  32. }
  33.  
  34. public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
  35. {
  36.         if (strcmp("/mag-felvesz", cmdtext, true, 10) == 0)
  37.         {
  38.                 if(GetPVarInt(playerid, "Mag") > 0) return SendClientMessage(playerid,-1,"Még van nálad mag! ");
  39.         SetPVarInt(playerid, "Mag", 30);
  40.         SendClientMessage(playerid,-1,"Kaptál 30 magot! ");
  41.                 return 1;
  42.         }
  43.         if (strcmp("/lead", cmdtext, true, 10) == 0)
  44.         {
  45.                 new string [128],veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
  46.                 if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Nem ülsz jármuben");
  47.  
  48.                 if(binveh[veh] == 0 ) return SendClientMessage(playerid, 0x00FF00AA, "Ebben a jármuben nincs búza");
  49.                 format(string,sizeof(string),"Leadtál {d0b02c}%d {ffffff}kg búzát és kapál érte {d0b02c}%d${ffffff}-t",binveh[veh],binveh[veh]*2);
  50.                 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,string);
  51.                 GivePlayerMoney(playerid,binveh[veh]*2);
  52.                 binveh[veh] = 0;
  53.                 return 1;
  54.         }
  55.         return 0;
  56. }
  57.  
  58. public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
  59. {
  60.     if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && oldstate != PLAYER_STATE_DRIVER)
  61.         {
  62.                 bt[playerid] = SetTimerEx("CheckCombine", 200, true, "d", playerid);
  63.         }
  64.         if(newstate != PLAYER_STATE_DRIVER && oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
  65.         {
  66.         KillTimer(bt[playerid]);
  67.         }
  68.     return 1;
  69. }
  70.  
  71. public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
  72. {
  73.     if (PRESSED(KEY_YES))
  74.         {
  75.                 if (IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
  76.                 {
  77.                         new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
  78.  
  79.                         if(GetVehicleModel(vehicleid) == 531)//ha traktor
  80.                         {
  81.                                 if(GetPVarInt(playerid, "Mag") <= 0) return SendClientMessage(playerid,-1,"Nincs nálad mag! ");
  82.  
  83.                                 new str[64], Float:x, Float:y, Float:z,id = Iter_Free(Wheat),Float: speed;
  84.                                 format(str,sizeof(str),"Elültettél egy magot. {d0b02c}(%d/30)",GetPVarInt(playerid, "Mag"));
  85.                                 SendClientMessage(playerid,-1,str);
  86.  
  87.                         GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
  88.                                 bInfo[id][bX] = x;
  89.                                 bInfo[id][bY] = y;
  90.                                 bInfo[id][bZ] = z;
  91.                                
  92.                                 speed = WHEAT_SIZE / ( GROW_SPEED / 1000);
  93.                                
  94.                                 bInfo[id][object] = CreateObject(855, bInfo[id][bX], bInfo[id][bY], bInfo[id][bZ]-7.59,   0.00, 0.00, 0.00);
  95.                                 MoveObject(bInfo[id][object], bInfo[id][bX], bInfo[id][bY], bInfo[id][bZ], speed);
  96.  
  97.                         SetTimerEx("GrowWheat",GROW_SPEED, false, "i", id);
  98.                         SetPVarInt(playerid, "Mag",GetPVarInt(playerid, "Mag")-1);
  99.                                 Iter_Add(Wheat,id);
  100.  
  101.                         }
  102.                         if(GetVehicleModel(vehicleid) == 478)//ha walton
  103.                         {
  104.                                 foreach(new o:Wheat)
  105.                                 {
  106.                                         if(bInfo[o][levagva] == 1)
  107.                                         {
  108.                                         if(bInfo[o][felveve] == 0)
  109.                                                 {
  110.                                                         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, bInfo[o][bX],bInfo[o][bY], bInfo[o][bZ]))
  111.                                                     {
  112.                                                         Delete3DTextLabel(bInfo[o][btext]);
  113.                                                                 SendClientMessage(playerid,-1,"Felvettél 1 kg búzát");
  114.                                                                 binveh[vehicleid] ++;
  115.                                                         new string[64];
  116.                                                                 format(string,sizeof(string),"Az autóban {d0b02c}%d {ffffff}kg búza van",binveh[vehicleid]);
  117.                                                                 SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFAA,string);
  118.  
  119.                                                                 bInfo[o] = DummyWheat;
  120.                                                                 Iter_Remove(Wheat,o);
  121.  
  122.                                                         }
  123.                                                 }
  124.                                         }
  125.                                 }
  126.                         }
  127.                 }
  128.         }
  129.         return 1;
  130. }
  131.  
  132. forward GrowWheat(id);
  133. public GrowWheat(id)
  134. {
  135.         bInfo[id][btext] = Create3DTextLabel("[ Búza ]", 0x919191FF, bInfo[id][bX], bInfo[id][bY], bInfo[id][bZ], 3.0, 0, 0);
  136.         bInfo[id][kesz] = 1;
  137. }
  138.  
  139. forward CheckCombine(playerid);
  140. public CheckCombine(playerid)
  141. {
  142.         new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
  143.         if(GetVehicleModel(vehicleid) == 532)
  144.         {
  145.                 foreach(new o:Wheat)
  146.                 {
  147.                     if(bInfo[o][kesz] == 1)
  148.                         {
  149.                                 if(bInfo[o][levagva] == 0)
  150.                                 {
  151.                                         if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 7.0, bInfo[o][bX],bInfo[o][bY], bInfo[o][bZ]))
  152.                                         {
  153.                                                 DestroyObject(bInfo[o][object]);
  154.                                         Delete3DTextLabel(bInfo[o][btext]);
  155.                                                 bInfo[o][levagva] = 1;
  156.                                         bInfo[o][btext] = Create3DTextLabel("Levágott Búza[Flevételhez Y gomb]", 0xd8a758FF, bInfo[o][bX], bInfo[o][bY], bInfo[o][bZ], 20.0, 0, 0);
  157.                                                 SendClientMessage(playerid,-1,"Levágtál 1kg búzát");
  158.                                         }
  159.                                 }
  160.                         }
  161.                 }
  162.         }
  163.         return 1;
  164. }

Pastebin: https://pastebin.com/jCUEhc9F
47
Szerverfejelsztés / Neon a járműre
« Utolsó üzenet: írta Pedró Dátum 2018. május 24. - 22:45:51 »
Sziasztok.

Pedró vagyok, és ezt a szkriptet én még nagyon régen csináltam. (A legutolsó módosítás a gépem szerint 2014. szeptember)
Szeretném megosztani veletek!

A szkript annyit tud, hogy ha beírod a /neon parancsot, akkor előjön egy dialog lista, és kiválaszthatod a számodra szimpatikus neont (vagy akár többet), és rá kerül a járművedre..
Amikor a jármű megsemmisül akkor a Neonok is eltűnnek róla vele együtt.

Használjátok nyugodtan.

Szükséges pluginok: Streamer, GVar
Szükséges függvénykönyvtár: ZCMD parancs kezelő

#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <gvar>
#include <streamer>
#include <zcmd>

#define DIALOG_NEON     2048
new string[144];


enum e_Neons { neonName[32], neonObjectID, Float:nPosX, Float:nPosY, Float:nPosZ, Float:nPosRotX, Float:nPosRotY, Float:nPosRotZ, bool:nDouble }
new Neons[][e_Neons] = {
{"Kék", 18648, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Piros", 18647, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Zöld", 18649, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Fehér", 18652, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Rózsaszín", 18651, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Sárga", 18650, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Rendőr fény", 18646, 0.8, 0.0, -0.70, 0.0, 0.0, 0.0, true}, // + -0.8
{"Interior Fény", 18646, 0.0, 0.0, 0.0, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{"Hátsó Neon", 18646, 0.0, -1.5, -1.0, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{"Első Neon", 18646, 0.0, 1.5, -0.6, 2.0, 2.0, 3.0, false},
{"Tető Neon", 18646, -0.5, -0.2, 0.8, 2.0, 2.0, 3.0, false}
};

CMD:neon(playerid) {
new dialog_string[512];
for(new x; x < sizeof(Neons); x++) {
format(dialog_string, sizeof(dialog_string), "%s%s\n", dialog_string, Neons[x][neonName]);
}
format(dialog_string, sizeof(dialog_string), "%sMinden neon törlése", dialog_string);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_NEON, DIALOG_STYLE_LIST, "Válassz a lehetőségek közül", dialog_string, "Kiválaszt", "Kilépés");
return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[]) {
switch(dialogid) {
case DIALOG_NEON: {
    if(!response) return 1;
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Hiba! Nem ülsz autóban!");

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid), objectid;

if(listitem == sizeof(Neons)) { // Tehát ha az utolsó lehetőséget választja..
    RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
    SendClientMessage(playerid, 0xAFCCCFFF, "Neon: Sikeresen törölted az összeset!");
}else{
    objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, vehicleid, Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]);

    format(string, 32, "Neon%i", listitem);
    SetGVarInt(string, objectid, vehicleid);
    if(Neons[listitem][nDouble] == true) {
    objectid = CreateDynamicObject(Neons[listitem][neonObjectID], 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0);
    AttachDynamicObjectToVehicle(objectid, GetPlayerVehicleID(playerid), -Neons[listitem][nPosX], Neons[listitem][nPosY], Neons[listitem][nPosZ], Neons[listitem][nPosRotX], Neons[listitem][nPosRotY], Neons[listitem][nPosRotZ]);
    format(string, 32, "Neon%i_2", listitem);
    SetGVarInt(string, objectid, vehicleid);
    }
   
    format(string, 144, "Neon: Sikeresen telepítetted a(z) '%s' neoncsövet!", Neons[listitem][neonName]);
    SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, string);
}
}
}
return 0;
}

public OnVehicleSpawn(vehicleid) {
RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
return 1;
}

public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid) {
RemoveNeonFromVeh(vehicleid);
return 1;
}

stock RemoveNeonFromVeh(vehicleid) {
for(new x; x < sizeof(Neons); x++) {
    format(string, 32, "Neon%i", x);
    if(GetGVarType(string, vehicleid) == GLOBAL_VARTYPE_NONE) continue;
    DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid));
    DeleteGVar(string, vehicleid);
   
    if(Neons[x][nDouble] == true) {
    format(string, 32, "Neon%i_2", x);
    DestroyDynamicObject(GetGVarInt(string, vehicleid));
    DeleteGVar(string, vehicleid);
    }
}
}
48
Hírek / Közlemények / GTAOnline.hu
« Utolsó üzenet: írta goodLike Dátum 2018. április 02. - 12:05:20 »
Üdvözlünk kedves látogató!

A GTAOnline.hu címen, a Grand Theft Auto játéksorozattal foglakozó, magyar közösségi oldalt szeretnénk elindítani. Célunk, hogy Magyarországon egy olyan összetartó GTA közösség jöjjön létre, mint számos külföldi országban. Tudjuk, hogy egy nagyon népszerű játéksorozatról van szó, ami hazánkban is rengeteg rajongónak örvend.
Ezen rajongók összetartása, segítése és a játék népszerűsítésé lenne a fő feladatunk, természetesen emellett rengeteg hírt / információt szeretnénk majd Veletek megosztani a Grand Theft Auto világából, na meg a Rockstar háza tájáról.

Sokan ezen a játékon nőttek fel és nagyon közel áll hozzájuk - köztük hozzánk is -, ezért is döntöttünk az oldal létrehozása mellett. Sajnos nem tudunk egyetlen olyan magyar oldalt sem mondani, ami a fentebb említett céloknak megfelelne.
Kisebb - nagyobb közösségek vannak, de szeretnénk őket is megismertetni egymással, ne legyenek egymástól "elszigetelve". Ugyanis ezen csoportok legtöbbje a GTA egy bizonyos részére orientálódott, így az oda tartozó játékosok a GTA más területeivel aligha foglalkozhatnak. Pedig lehet szívesen tennék, csak azt az oldal nem teszi lehetővé.

Az oldal erre szeretne lehetőséget nyújtani!
Mi szeretnénk minden segítséget és információt megadni a rajongók számára! Legyen bármilyen kérdése, problémája ezen az oldalon megoldást találunk rá és segítünk neki. Számos leírás fog szerepelni az oldalon, bizonyos problémák általános megoldásáról, vagy akár egy új mód, lehetőség bemutatásáról.


Tisztában vagyunk azzal, hogy a GTA világa leginkább két része bontható. Az egyjátékos és többjátékos változat. Ezért ennek megfelelően is alakítottuk ki a fórumot. ( bár még nem végleges ) Bárki aki ide fog látogatni, megfogja találni azt amit keres, ebben biztosak vagyunk. Ha mégsem, nyugodtan felteheti a kérdését és a többi fórumozó igyekszik majd minden tőle telhetőt megtenni.
Természetesen a GTA, mint fő profilunk mellett a látogatók számos olyan témát is találhatnak majd az oldalon, ami a GTA mellett közösségfejlesztő jelleggel is bír. Semmiképp sem fogunk gátat szabni semmilyen témának, ami a közösséget érdekelné és építené. Nyitottak vagyunk és leszünk bármire, ami pozitív hatást hordoz magában.

Így kialakulhatnak majd érdekes beszélgetések bármilyen témával kapcsolatban a közösség tagjai között, hisz ez a fórum lényege!


Közösség

A legfontosabb számunkra! Nagyon nehéz kialakítani egy összetartó közösséget és azt fenntartani. Ezért is fogunk megadni minden lehetőséget nektek, hogy ez sikerüljön.
A jó légkör és hangulat elengedhetetlen a közösség fejlődéshez, így ezek létrehozásán szeretnénk majd fáradozni a jövőben. Szeretnénk majd a közösség számára rendezvényeket szervezni, ahol megismerhetik egymást és egyben jól szórakozhatnak.

Mivel most indult az oldal, akik most csatlakoznak nagy feladatuk lesz, hisz ők fogják letenni az egész közösség alapkövét, rájuk fog építkezni az egész fórum. Nagy felelősség is egyben, mert a látogatók előtt az ő viselkedésük, hozzáállásuk lesz mérvadó.


GTA Online

Az éppen aktuális, nagyon nagy közösséggel bíró GTA terület. Külföldön is, de hazánkban is. A GTA V-höz készített hivatalos többjátékos módot, a Rockstar folyamatosan fejleszti, így naprakész állapotban van, valamint rengeteg új dolgot hoz minden egyes frissítése.

A GTA Online mellett megjelentek és jelennek meg új, a GTA V-höz készített rajongói többjátékos mód. Ezek a SA-MP és MTA módokhoz hasonlóan, egyedi fejlesztési eszközöket tartalmaznak.

Mindkettő helyt kap az oldalon, ahol nyugodtan beszélgethettek és segítséget kérhettek velük kapcsolatban.


Többjátékos ( Multiplayer )  mód

Talán a legjelentősebb terület..
A Rockstar Games sokáig nem is látta mekkora potenciál van benne. Talán ezért is nem készítettek eddig többjátékos módot egyetlen GTA-hoz sem, egészen a GTA V-ig. Addig csak rajongók által készített és fejlesztett többjátékos módok voltak, amik mai napig nagyon népszerűek a rajongók körében.
A hivatalos GTA Online mellett ezekre is nagy hangsúlyt fektetünk, hisz Magyarországról is rengeteg játékos van, akik ezekkel a többjátékos módokkal játszanak.

Említsük csak a két legnagyobbat, a SA-MP és az MTA.
Mára talán a SA-MP annyira nem is, inkább 2008-től 2013-ig volt nagyon meghatározó a magyar rajongók körében, napjainkra az MTA ami nagyon befutott itthon. Mindkettőhöz rengeteg minden köthető, szkriptek, módok, szerverek, kisebb-nagyobb közösségek és ezeknek mind szeretnénk otthont nyújtani.

A fórumozóknak lehetőségük nyílik saját szervereik a bemutatására, amivel a látogatók érdeklődését felkelthetik. A fórumozók pedig leírhatják a véleményüket, ötletüket a szerverrel kapcsolatban.
Természetesen, a szerverek mellett a fejlesztés is fontos szerepet kap az oldalon. Mindkettő mód saját fejlesztői környezettel rendelkezik, mellyel egyedi szkriptek és módok készíthetők. Ezen kiegészítők bemutatására is nyitott az oldal, nyugodtan bemutathatsz bármilyen kiegészítőt a többi fórumozónak, akik a szerverekhez hasonlóan véleményezhetik, illetve ölteikkel további fejlesztési útmutatót adhatnak.

A szerverkészítés műveleteiről a beüzemeléstől a fejlesztésig mindennek helyt add az oldal. Nyugodtan készíthetsz a programozási eszközökről leírást, gondolok itt akár a szerver szkript eszközeire, amivel a látogatóknak nyújthatsz segítséget, ha azok szeretnék elsajátítani az adott nyelv és eszköz használatát.
Sok olyan rajongó van, akik szívesen készítenének saját szervert, csak nagyon nehéz az elindulás.. Ebben segítene nekik az általatok készített leírás, vagy ha azok alapján sem sikerülne, vagy egyedi problémába ütköznének nyugodtan segítséget kérhetnének az oldalon.


Egyjátékos ( Singleplayer )  mód

Bárki, aki az egyjátékos móddal kapcsolatban keres tartalmat, legyen az leírás, mód vagy bármilyen eszköz, azt igyekszünk itt közzétenni és minden információt leírni róla.
Azért ne felejtsük el, hogy a GTA nagyon is "módolható", ezért is készült / készül hozzá rengetek kiegészítő. Kocsik, karakterek, textúrák stb. Tehát minden.
Ezek mind megtalálhatóak lesznek minden egyes játék fórumában, bemutatással, leírással és minden segítség megadásával.

Természetesen a fórumozók is közzétehetnek majd saját, vagy akár más által készített ( szerzői jogra figyelve! ) módokat és bemutathatják a többi fórumozónak. Amiről majd leírhatják a véleményüket, ötletüket, esetleg ha problémába ütköznének a mód használata során, akkor abban segítséget kérhetnek.


~ Légy részese Te is egy új, remek közösségnek! ~



Mi így képzeljük el!
Ti hogyan látjátok, mivel lehetne színesebbé, jobbá tenni az oldalt és egyben a közösséget is?
Bármilyen ötletre, javaslatra nyitottak vagyunk, nagyon szívesen vesszük és igyekszünk megvalósítani őket
.



GTAOnline.hu csapata
49
Segítségkérés / Re:include hiba?
« Utolsó üzenet: írta carlo Dátum 2018. március 17. - 18:39:15 »
ja
igy nem jó ?
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{

if(pressed(KEY_FIRE))
{
if(pInfo[playerid][Iszik] == true && GetPlayerSpecialAction(playerid) == SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK && pInfo[playerid][IszikTimer] == 0) { pInfo[playerid][Iszik] = false; SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE); }
if(pInfo[playerid][Iszik] == true) {
pInfo[playerid][IszikTimer]--; Kozerzet(playerid, 2, -3); }
}
if(pressed(KEY_NO))
{
ShowInventory(playerid);

return 1;
}

if(pressed(KEY_YES))
{
if(pInfo[playerid][pBelepve] == false) return 1;

if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -326.1909,1049.2335,19.7422) || IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, -323.0682,1050.5905,19.7422))
{
format(wszoveg,sizeof(wszoveg),""#COL_LRED"Név\t"#COL_LRED"Indok\n\
%s\t%s\n\
%s\t%s\n\
%s\t%s\n\
%s\t%s\n",Beteg[0],Ok[0],Beteg[1],Ok[1],Beteg[2],Ok[2],Beteg[3],Ok[3]);
ShowPlayerDialog(playerid, 9999, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, ""#COL_LRED"[Kórházi Pácienslista]",
wszoveg, // Etc.
"OK", "");
return 1;
}
if(IsPlayerInShop(playerid)) return ShowBoltDialog(playerid);
if(IsPlayerInCarShop(playerid)) return ShowJarmuVasarlas(playerid);
if(IsPlayerInBank(playerid))
{
if(BszInfo[playerid][Bejelentkezve] == 0)
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_UJBANK_ELSOPANEL, DIALOG_STYLE_LIST, "{FFF700}[Bankszámla Felület]", ""#COL_FEHER"Új Bankszámlaszám Létrehozása\nMeglévő Bankszámlaszám Használata", "Tovább","Kilépés");
else
ShowBankDialog(playerid);
return 1;
}
}
if(pressed(KEY_YES))
{
HazAjtoKereses(playerid);
PickUpItem(playerid);
IsPlayerAtBiznisz(playerid);
}
if(pressed(KEY_YES))
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0,1309.4163,1302.4043,10.9708))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 9999, DIALOG_STYLE_MSGBOX, ""#COL_FEHER"Buszmegálló", ""#COL_FEHER"Buszjáratok.:\n"#COL_LRED"62E "#COL_FEHER"- Átlagos közlekedési idő - 5 perc - (Las Venturas Reptér - Fort Carson)\n\
"COL_LRED"63 "#COL_FEHER"- Átlagos közlekedési idő - 7 perc - (Las Venturas Reptér - Fort Carson)", "Kilépés","");
return 1;
}
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0,1344.1357,1258.2992,10.8203)) // Kávézó - Reptér
{
PlayerPlaySound(playerid, 1054, 0.0, 0.0, 10.0);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_KAVE, DIALOG_STYLE_TABLIST_HEADERS, ""#COL_LRED"[Kávé - Vásárlás]",
""#COL_FEHER"Termék\t"#COL_FEHER"Ár\t"#COL_FEHER"Darabszám\n\
Kávé\t$5\t1 (0.5l)\t-\n", // Etc.
"Vásárlás", "Vissza");
}

}
return 1;
}
most meg ezt iírja    Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
Additional information:
  Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
Additional information:
  Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
Additional information:
  Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
Additional information:
  Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
Additional information:
  Array max index is 499 but accessing an element at -1
Script[gamemodes\mod.amx]: During execution of OnPlayerKeyStateChange():
Script[gamemodes\mod.amx]: Run time error 4: "Array index out of bounds"
az szerepet játszik hogy az egész modban "wszoveg" irja ki a SendClientMessage(palyerid,-1,wszoveg);  az egész modban ? format(wszoveg,sizeof(wszoveg),"Test"); van a szöveg le formátumozva ?
50
Segítségkérés / Re:include hiba?
« Utolsó üzenet: írta basshunter Dátum 2018. március 16. - 12:54:34 »
Az a baja, hogy egy tömböt -1-gyel indexelsz
Oldalak: 1 ... 3 4 56 7 ... 10
Ez a weboldal sütiket használ!
Ez a weboldal sütiket használ a felhasználói élmény javítása érdekében. A weboldalunk használatával Ön hozzájárul az összes süti használatához, a Cookie szabályzatunknak megfelelően. Bővebben
Összes elfogadása
Csak a szükséges elfogadása
×