Kapcsolat > Rendezvények (Events)

 Szabályzat

(1/1)

GTAFórum:
Szabályzat: Rendezvények

Ebben a fórumban kezdeményezhetsz Partykat, Rendezvényeket.


Ha partyt akarsz szervezni, akkor az alábbi szabályoknak meg kell felelnie!


* Minimum Teljes tag rang VAGY minimum 1 hónapos tagság.
* Legyen kint a kezdeményező neve, azaz az ötletadó.  ( Akár Te vagy, akár nem )
* Legyen kint a pontos időpont.  ( Év/Hónap/Nap/Óra )
* A helyszín is legyen megadva, lehetőleg IP alapján.
* A Téma neve elején legyen ott a [KATEGÓRIA] elõtag!  ( Mégis milyen típusú lesz a rendezvény, Party, Verseny, DM etc. )
* Pontos leírás a rendezvényről.  ( Tehát a rendezvény lényege, itt fogalmazd meg, hogy milyen programok lesznek )
* Határozd meg, hány részvevőre gondolsz(tok) a rendezvénnyel kapcsolatban.
* Ha mégse tudod megrendezni az eseményt, az időben jelezd!  (1hét)
* Ha szükséges,akkor neked kell biztosítanod a szervert is,melyet egy hostingnál kell elhelyezz!  (Tehát nem lehet házi...)
* Írd le az esemény szabályzatát, ne hogy váratlan dolog érje a résztvevőket.        Figyelem: itt is érvényes a globális fórumszabályzat!


          Ha a fentieknek megfelel a rendezvényed, akkor nyiss itt egy témát aminek a neve a rendezvényed neve lenne.
          Csak szépen felépített rendezvényt fogadunk el, vagy esetleg még kérdezgetünk a témában.


A GTAFórum nem vállal felelősséget a rendezvény lebonyolítására, de ha probléma lép fel, vagy a rendező, nem kelőképp bonyolítja le az adott eseményt, akkor kitiltjuk a fórumról!

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

Teljes verzió megtekintése